Skip to content
SEVE
  • Αρχική
  • Πλοήγηση
  • Επικοινωνία
el
  • en
  • Ο ΣΕΒΕ (6)
    • Προφίλ
    • Διοίκηση
    • Οργανόγραμμα
    • Καταστατικό
    • Εκπροσωπήσεις
    • Συμπράξεις
  • Έργο ΣΕΒΕ (3)
    • Θέσεις / Παρεμβάσεις
    • Εκπαίδευση – Κατάρτιση
    • Προγράμματα
  • Μόνο για μέλη
    • Χώρες και Κλάδοι
    • Δυνητικό Πελατολόγιο
    • Στατιστικά Εισαγωγών-Εξαγωγών
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
    • Εμπορικές εκθέσεις
    • B2B Μελών
    • ΣΕΒΕ Express
    • Εγκύκλιοι
    • Υπομνήματα
    • ΣΕΒΕ ALERT
    • Στοιχεία Μέλους
    • Πληρωμή Ετήσιας Συνδρομής
  • Κατάλογος Εξαγωγέων
  • ΝΕΑ
  • ΙΕΕΣ
  • SEVE ACADEMY
  • ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

SEVE Academy: Βέλτιστες πρακτικές backup και recovery για να προστατεύσετε τα δεδομένα της επιχείρησής σας

Home » Εκδηλώσεις » SEVE Academy: Βέλτιστες πρακτικές backup και recovery για να προστατεύσετε τα δεδομένα της επιχείρησής σας

SEVE Academy: Βέλτιστες πρακτικές backup και recovery για να προστατεύσετε τα δεδομένα της επιχείρησής σας

28/02/2022
Χώρος
ON LINE
Από
10 Μάρτιος, 2022
Έως
10 Μάρτιος, 2022
Ώρα έναρξης
16:00-17:00

Ο ΣΕΒE, στηρίζοντας παραδοσιακά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, εγκαινιάζει μια νέα πρωτοβουλία για την εκπαίδευση των μελών του και κάθε εξαγωγικής επιχείρησης, την SEVE Academy.

Η SEVE Academy αποτελεί τον εκπαιδευτικό μηχανισμό του Συνδέσμου μας που μέσα από μία σειρά διαλέξεων, επιμορφωτικών σεμιναρίων και συναντήσεων με καταξιωμένους υψηλής εξειδίκευσης εισηγητές καλύπτει μια σειρά θεμάτων που απασχολούν τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό υλοποιεί ακόμα ένα διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: “Βέλτιστες πρακτικές backup και recovery για να προστατεύεσετε τα δεδομένα της επιχείρησής σας” την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022, ώρες 16:00-17:00.

Σχετικά

Τα δεδομένα είναι το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο κάθε επιχείρησης και μπορούν ανά πάσα στιγμή να τεθούν σε κίνδυνο από σφάλμα χρήστη, από κακόβουλη ενέργεια (hacking), από σφάλματα συγχρονισμού ή οποιαδήποτε άλλη τεχνολογική ή φυσική καταστροφή.

Κάθε εταιρία που λειτουργεί, όποιο και εάν είναι το αντικείμενό της, λειτουργεί πλέον ψηφιακά και η εξασφάλιση των δεδομένων της μέσω σωστού επιχειρησιακού σχεδιασμού και σύγχρονων τεχνολογικών μέσων είναι αρωγός της ίδιας της επιχειρησιακής της λειτουργίας.

Βασικά εφόδια στην αποφυγή των κινδύνων απώλειας δεδομένων και των επακόλουθων τους είναι η γνώση των μεθόδων προστασίας τους, η κατάλληλη προετοιμασία, καθώς και οι τρόποι αποτελεσματικής αντιμετώπισης πιθανής απώλειάς τους. Στόχος είναι να εξασφαλίζεται πάντα η αδιάλειπτη επιχειρησιακή λειτουργία της εταιρίας ή του οργανισμού.

Θεματολογία

Στo webinar θα αναλυθούν τα παρακάτω θέματα:

•  Business continuity & η σημασία των δεδομένων
•  Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα δεδομένα μιας επιχείρησης
•  Ποιες επιλογές προστασίας τους έχει μια εταιρία
•  Ο κανόνας 3-2-1
•  Γιατί το τοπικό backup αφήνει μια επιχείρηση εκτεθειμένη
•  Συγκριτικό: Cloud vs On-premise backup
•  Πώς να αξιολογήσετε την ετοιμότητα της εταιρίας σας

Σε ποιους απευθύνεται

•  Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
•  Στελέχη Επιχειρήσεων-Οργανισμών επιφορτισμένα με την προστασία δεδομένων
•  Επαγγελματίες Πληροφορικής (CTO, Admins κ.λπ.)

Ο Εισηγητής

Ο Ευάγγελος Τσάτης είναι ο υπεύθυνος marketing της εταιρίας Dataways Α.Ε.. Με σπουδές Πολιτικού Μηχανικού στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης, γρήγορα ανακάλυψε το πάθος του για τα δεδομένα και το πώς η σωστή αξιοποίησή τους μπορεί να αποτελέσει μοχλοβραχίονα αποφάσεων.

Συνδυάζοντας την προσωπική τεχνολογική τριβή και γνώση από μικρή ηλικία, την ανάλυση δεδομένων και την αγάπη του για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, εργάσθηκε σε πολλαπλά τεχνολογικά startups ως υπεύθυνος marketing & business development και διετέλεσε Developer Relations Manager και υπεύθυνος επικοινωνίας στο Google Developers Group Thessaloniki.

Σήμερα έχει υπ’ ευθύνη του το κομμάτι του marketing μιας εκ των παλαιοτέρων και πιο σημαντικών εταιριών πληροφορικής της χώρας μας με πολλαπλή δράση σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Συμμετοχή

To webinar μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο τα ταμειακά ενήμερα Μέλη. Το link της παρακολούθησης θα σας αποσταλεί πριν την έναρξη του webinar.  Παρακαλούμε δηλώστε συμμετοχή εδώ μέχρι την Τετάρτη 9.3.2022.

Post navigation

WORKPLACE TRUST LEADERS – Δημιουργία ενός κλίματος εμπιστοσύνης στις επιχειρήσεις
Ο ΣΕΒΕ στη FOODEXPO με περίπτερο και FOOD EXPORT SUMMIT με θέμα τη Γεωργία Ακριβείας ως Μοχλό Ανάπτυξης των Εξαγωγών
Συνέδρια Σεμινάρια Εκθέσεις-Επιχειρηματικές Αποστολές Γενικά Ημερίδες

Newsletter

Register to our newsletter and read our latest news and announcements first.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος – έργου με “BSB-CIRCLECON – KNOWING CIRCULAR ECONOMY IN BLACK SEA BASIN”

23 Ιανουαρίου 2023

Ανακοινώσεις

Νέο ρεκόρ για τις εμπορευματικές συναλλαγές στο 11μηνο του 2022 – Ξεπέρασαν τα €50 δις οι εξαγωγές και τα €85 δις οι εισαγωγές …

10 Ιανουαρίου 2023

Γραφείο Τύπου

Εκδήλωση ΣΕΒΕ, ΕΒΕΘ και Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας-HDB για τα υφιστάμενα και νέα χρηματοδοτικά εργαλεία της HDB …

21 Δεκεμβρίου 2022

Γραφείο Τύπου

Ελληνικές εξαγωγές 10μηνο 2022: Έφτασαν για πρώτη φορά τα 45 δις Αναμένεται να ξεπεράσουν τα 50 δις στο σύνολο του έτους …

8 Δεκεμβρίου 2022

Γραφείο Τύπου

Doing Business with Canada

5 Δεκεμβρίου 2022

Ανακοινώσεις

Οδηγίες για τις αλλαγές από 1.12.2022 στις εξαγωγές ενωσιακών εμπορευμάτων θαλασσίως με εμπορευματοκιβώτιο μέσω Α΄Τελωνείου Θεσσαλονίκης …

21 Νοεμβρίου 2022

Ανακοινώσεις

SEVE
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Πλοήγηση
  • Συνδέσεις
  • Media Kit

Διεύθυνση

ΣΕΒΕ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Πλ. Μοριχόβου 1
Τ.Κ. 546 25, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τηλ: 2310 535333

Email: info@seve.gr

Πιστοποιητικά

Mailing list

Εγγραφείτε στο mailing list του ΣΕΒΕ

2023 © ΣΕΒΕ | Development by
Ο ΣΕΒΕ είναι πιστοποιημένος σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ELOT EN ISO 9001:2015
Επιστροφή στην Αρχή