Σεμινάριο Product branding-Πώς να αναπτύξετε τις εξαγωγές σας
Σεμινάριο από το ΣΕΒΕ
Product branding
Πώς να αναπτύξετε τις εξαγωγές σας
2ος κύκλος – Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017
Ο ΣΕΒΕ, αφουγκραζόμενος για άλλη μια φορά τον σφυγμό της εποχής και προκειμένου να στηρίξει την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, υλοποιεί ένα ΕΞΠΡΕΣ σεμινάριο με θέμα: «Product Branding – Πώς να αναπτύξετε τις εξαγωγές σας» την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017 και ώρες 17.30 – 21.30 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, Θεσσαλονίκη, Πλατεία Μοριχόβου 1, 4ος όροφος.
Η χώρα μας παράγει σειρά προϊόντων που υπερτερούν ποιοτικά έναντι του ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο, εντούτοις ελάχιστα από αυτά βρίσκουν τη θέση που τους αξίζει στην παγκόσμια αγορά, προσφέροντας προοπτικές ανάπτυξης σε παραγωγούς και μεταποιητές καθώς και έναν σίγουρο τρόπο αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια. Το άνοιγμα των ελληνικών επιχειρήσεων στις αγορές του εξωτερικού και οι εξαγωγές αποτελούν μια σαφή διέξοδο επιβίωσης και ανάπτυξης, όχι μόνο για τις ίδιες αλλά και για την ελληνική οικονομία στο σύνολο της.
Ωστόσο, αν και η αναγκαιότητα για εξωστρέφεια και εξαγωγικές πωλήσεις είναι πλέον αδιαμφισβήτητη από όλους μας, οι συνολικές εξαγωγές της χώρας μας παραμένουν καθηλωμένες σε χαμηλά σχετικά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Αυτό αποδεικνύει ότι η πλειονότητα των μικρών και μικρομεσαίων παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων αδυνατεί να ενισχύσει την εξωστρέφεια αλλά και την εξαγωγική της ετοιμότητα.
Με άλλα λόγια, διαπιστώνεται αδυναμία στο σχεδιασμό ακριβών, επωνύμων και ανταγωνιστικών προϊόντων, υψηλής προστιθεμένης αξίας που θα αποτελέσουν το διαβατήριο για την διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Το σεμινάριο Product branding απευθύνεται σε:
- Ιδιοκτήτες παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων
- Επαγγελματίες και στελέχη εξαγωγικών τμημάτων
- Υπεύθυνους εξαγωγών
- Επαγγελματίες πωλητές εξαγωγών
- Υπεύθυνους επικοινωνίας και εξαγωγικού marketing
- Υπεύθυνους SEO και content marketing
- Επαγγελματίες και συμβούλους ψηφιακής επικοινωνίας
- Υπεύθυνους τμημάτων ανάπτυξης προϊόντων
Θεματολογία
- Τι πραγματικά είναι το brand
- Φορείς του brand: brand name, λογότυπο, ετικέτα, συσκευασία κ.α.
- Ποιο είναι το brand concept και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε
- Πως θα σχεδιάσετε τη στρατηγική brand της επιχείρησης σας
- Τι ακριβώς είναι το branding και πως σας βοηθά στην εύρεση νέων πελατών
- Η υλοποίηση της στρατηγικής brand με ελάχιστο κόστος
- Branding και εξαγωγικός προσανατολισμός
- Branding, εξωστρέφεια και εξαγωγική ετοιμότητα
- Brand και παγκόσμιος ανταγωνισμός
- Το Brand στην ψηφιακή εποχή και digital branding
- Η δύναμη του brand και πως συμβάλει στην βιωσιμότητα της επιχείρησης σας
Το σεμινάριο Product branding σας ωφελεί στο:
- Να κατανοήσετε την έννοια του brand
- Να αναπτύξετε φορείς brand που αναπτύσσουν τις εξαγωγές
- Να ενσωματώσετε το brand concept στα προϊόντα σας
- Να διαφοροποιηθείτε έναντι του ανταγωνισμού
- Να αποκτήσετε νέους και πιστούς πελάτες B2B και B2C
- Να διατηρήσετε και να ενισχύσετε την παρουσία σας στις αγορές του εξωτερικού
- Να βελτιώσετε τη στρατηγική σας επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη
To κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%) για τα Μέλη του ΣΕΒΕ και στα 60 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%) για τα μη Μέλη.
Η κατάθεση του ποσού μπορεί να γίνει στους λογαριασμούς του ΣΕΒΕ αναγράφοντας ευκρινώς την επωνυμία της εταιρίας ή το ονοματεπώνυμό σας:
• Εθνική Τράπεζα, αρ. Λογαριασμού: GR 93011021000000 21055458034
• Τράπεζα Πειραιώς, αρ. Λογαριασμού: GR 960172 2190 00 5219002732408
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου καθώς και το best seller βιβλίο, «Brand η στρατηγική» εκδόσεις Φερενίκη 2013, του εισηγητή του σεμιναρίου Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντη.
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Εισηγητής
Ο Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντης, MBA,BSc,Dip.M, είναι επιχειρηματίας, συγγραφέας και ειδικός σύμβουλος στρατηγικής. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, είναι απόφοιτος της ICBS, με μεταπτυχιακό τίτλο στη Στρατηγική Διοίκηση Επιχειρήσεων και πιστοποιημένος στρατηγιστής.
Το 2011 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο του «Συμμετέχοντας σε εμπορικές εκθέσεις» ενώ το 2013, το best seller βιβλίο με τίτλο «Brand η στρατηγική» από τις εκδόσεις Φερενίκη.
Έχει στο βιογραφικό του σειρά εισηγήσεων και ομιλιών σε συνέδρια και ημερίδες αναφορικά με θέματα διοίκησης επιχειρήσεων, στρατηγικής και branding. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά, σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. Είναι συνιδιοκτήτης εταιρείας στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ιδρυτής της συμβουλευτικής Brand4cosmos, ενώ διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε θέματα εξαγωγών και διαπολιτισμικής επικοινωνίας.