Skip to content
SEVE
  • Αρχική
  • Πλοήγηση
  • Επικοινωνία
el
  • en
  • Ο ΣΕΒΕ (6)
    • Προφίλ
    • Διοίκηση
    • Οργανόγραμμα
    • Καταστατικό
    • Εκπροσωπήσεις
    • Συμπράξεις
  • Έργο ΣΕΒΕ (3)
    • Θέσεις / Παρεμβάσεις
    • Εκπαίδευση – Κατάρτιση
    • Προγράμματα
  • Μόνο για μέλη
    • Χώρες και Κλάδοι
    • Δυνητικό Πελατολόγιο
    • Στατιστικά Εισαγωγών-Εξαγωγών
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
    • Εμπορικές εκθέσεις
    • B2B Μελών
    • ΣΕΒΕ Express
    • Εγκύκλιοι
    • Υπομνήματα
    • ΣΕΒΕ ALERT
    • Στοιχεία Μέλους
    • Πληρωμή Ετήσιας Συνδρομής
  • Κατάλογος Εξαγωγέων
  • ΝΕΑ
  • ΙΕΕΣ
  • SEVE ACADEMY
  • ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Γραφείο Τύπου

Home » 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2002 – 2010

3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2002 – 2010

14/12/2001

Η βελτίωση της διαρθρωτικής ανταγωνιστικότητας της χώρας μας δεν είναι δυνατή, αν δεν υπάρξει ποσοτικός περιορισμός του κράτους, τόνισε ο βουλευτής και πρώην υπουργός Σταύρος Δήμας, στην ομιλία του στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανάπτυξη των Εξαγωγών, με την οποία ανέπτυξε τις Νέας Δημοκρατίας για τις εξαγωγές.
Είναι ανάγκη, είπε, να κερδίσουμε το κρίσιμο στοίχημα για την οικονομία που συμπυκνώνεται στην έννοια ανταγωνιστικότητα. Για το λόγο αυτό η ΝΔ προτείνει:
* Επανίδρυση του κράτους με περιορισμό της γραφειοκρατίας
* Ριζική μεταρρύθμιση του συστήματος παιδείας
* Διαρθρωτικές αλλαγές για απελευθέρωση των αγορών και τον περιορισμό των κρατικών μονοπωλίων
* Φορολογική μεταρρύθμιση που θα απλοποιήσει το φορολογικό σύστημα
* Ενίσχυση των ΜΜΕ και έμπρακτη ενθάρρυνση της νέας επιχειρηματικότητας
* Ουσιαστική δημοσιονομική εξυγίανση
* Έγκαιρη και ορθολογική αξιοποίηση του Γ΄ ΚΠΣ
* Εξορθολογισμό και ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων υποδομής
Η ελληνική εξαγωγική πραγματικότητα και η οργάνωση και η λειτουργία των εξαγωγών απασχόλησαν τους ομιλητές της δεύτερης ενότητας του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου για την Ανάπτυξη των Εξαγωγών. Πιο συγκεκριμένα οι εισηγητές έδωσαν τα παρακάτω μηνύματα προς τις επιχειρήσεις και την πολιτεία.

Η ελληνική εξαγωγική πραγματικότητα
‘Τώρα είναι η ώρα της διαμόρφωσης αντίστοιχης Μακροπρόθεσμης Μικροοικονομικής πολιτικής, για τον απεγκλωβισμό της χώρας μας από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό της εσωστρέφειας, της προσωρινής ευδαιμονίας, του παρασιτισμού και της νωχέλειας, τόνισε στην ομιλία του, στη διάρκεια του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ Παναγής Μπενετάτος. Με άλλα λόγια, συνέχισε, πρέπει να διαμορφώσουμε σε Εθνικό Επίπεδο ισχυρή και αυτόνομη παρεμβατική πολιτική, για την εξωστρέφεια και την Ανταγωνιστικότητα. Στο στόχο αυτό πρέπει να δοθεί υψηλότατη πολιτική προτεραιότητα, γιατί ο στόχος της ανταγωνιστικότητας δεν περιορίζεται μόνον στην «υποβοήθηση των εξαγωγών». Αγκαλιάζει και όλες τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής μας οργάνωσης, που εμποδίζουν, αν δεν παραλύουν, την επίτευξη συνθηκών της ανταγωνιστικής μας λειτουργίας.
Η εξαγωγική δραστηριότητα των επιχειρήσεων είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εν γένει λειτουργία τους, η οποία ενδέχεται να απέχει ακόμα από τις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής και διεθνούς αγοράς, σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ICAP, Δημήτρης Μανιατάκης. Σε κάθε περίπτωση, συμπλήρωσε, μια ανάπτυξη των εξαγωγών θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπ΄ όψιν της το στοιχείο του κόστους παραγωγής και της βελτίωσης της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων, σημεία που αποτελούν κίνητρα επενδύσεων καθώς και τη μεταφορά της παραγωγής προς αγορές με χαμηλότερο παραγωγικό κόστος.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο
Τη σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανάπτυξη των εξαγωγών, ανέπτυξε προς τους συνέδρους ο καθηγητής του οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Δουκίδης. ΄Όπως υπογράμμισε η τάση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αυξάνεται με την:
* Παγκόσμια παρουσία της επιχείρησης (μάρκετινγκ)

* Εύρεση επιχειρηματικών εταίρων (προμηθευτές / αγοραστές)
* Διεκπεραίωση συναλλαγών (ανταλλαγή παραστατικών)
* Συμμετοχή στις δυναμικές παγκόσμιες αγορές (e-marketplaces)
* Παράδοση ψηφιακών προϊόντων / υπηρεσιών

Τοπικές Πρωτοβουλίες
Στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνονται στην Ιταλία, για την προώθηση των ελληνικών οικονομικών συμφερόντων, αναφέρθηκε ο γενικός σύμβουλος ΟΕΥ στη Ρώμη, Ιωάννης Τζεν. Αυτές είναι ο σταθμός διακομετακομιστικού εμπορίου Κυλλήνης-Οτράντο, η διασύνδεση των ελληνικών μεταφορών με την Τεργέστη, λιμάνι στο οποίο υπάρχουν πολλά προνόμια και από το οποίο διέρχεται ο άξονας 5 της ΕΕ, το υπό ύδρευση ελληνοϊταλικό εμπορικό επιμελητήριο στη Ρώμη και το σχέδιο δημιουργίας τέτοιων επιμελητηρίων ώστε να λειτουργούν ως ελληνικά λόμπι, η προώθηση επιχειρηματικών συνεργασιών με την Ιταλία, στην οποία υπάρχει πολύ σωστή υποδομή για προώθηση επενδύσεων στο εξωτερικό και τέλος η επιδότηση επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους σε πολύ καλές ιταλικές εκθέσεις, με επιλογή όμως, κυρίως ανάμεσα σε νέες επιχειρήσεις

Προώθηση ελληνικών τροφίμων
Τη δημιουργία του brand name ‘Ελληνικό καλάθι’ που θα αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό καλάθι με τα βασικά ελληνικά τρόφιμα τα οποία και θα προωθούνται ομαδικά πρότεινε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Ελληνικές Αγροεξαγωγές ΑΕ, Γιώργος Αποστολίδης. Στην περίπτωση αυτή, παρατήρησε, θα έχουμε οικονομίες κλίμακος και κρίσιμη εξαγωγική μάζα. Θα έχουμε συνένωση εξαγωγικών δυνάμεων στο μάρκετινγκ, κατ΄ αρχήν για να περάσουμε σε ένα δεύτερο στάδιο και σε συνένωση δυνάμεων στην παραγωγή. Η μόνη λύση μελλοντικά θα είναι η δόμηση ενός σωστού μάρκετινγκ και η αύξηση της ζήτησης.

Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό
Θλιβερή χαρακτήρισε την πορεία των ελληνικών εξαγωγών, ο καθηγητής μάρκετινγκ του Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Αυλωνίτης, θεωρώντας ως αιτία την έλλειψη στελεχών, με εμπειρία στις εξαγωγές και το γεγονός ότι οι περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι προσανατολισμένες στην παραγωγή. Όπως τόνισε, αυτό που χρειάζεται να γίνει στην Ελλάδα, δεν είναι επένδυση σε εξοπλισμούς αλλά είναι επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, εξειδικευμένο στις εξαγωγές, επένδυση σε ανάπτυξη εφαρμογών μάρκετινγκ-Know-How και επένδυση σε νέες τεχνολογίες και στο internet.

Οργάνωση και λειτουργία των εξαγωγών
Μεταφορές
Η διεθνοποίηση του εμπορίου και το άνοιγμα των συνόρων κάνει το κόστος της μεταφοράς να παίζει ένα ακόμη σημαντικό ρόλο, είπε ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Διεθνών Μεταφορέων Ελλάδος, Ηλίας Ατσάρος. Ο ανταγωνισμός δεν περιορίζεται, συνέχισε, πλέον σε όμοια προϊόντα που παράγονται και διανέμονται σε μία στενή γεωγραφική περιοχή αλλά μεταξύ ιδίων προϊόντων που ο τόπος παραγωγής μπορεί να απέχει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα από τον τόπο της κατανάλωσης. Αυτό τον νέο και σπουδαίο ρόλο καλείται να παίξει ο κλάδος των Ελλήνων Διαμεταφορέων, κυρίως στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στις Παραευξείνιες χώρες αλλά και σε όσες αγορές του κόσμου είναι καλοδεχούμενα τα ελληνικά προϊόντα. Δηλαδή τον ρόλο του ενδιάμεσου που αναζητά τον οικονομικότερο, ασφαλέστερο και συντομότερο δρόμο παράδοσης των προϊόντων.

Τελωνεία
Η στρατηγική της βελτίωσης των υπηρεσιών των τελωνείων προς τις επιχειρήσεις, είπε η διευθύντρια της 18ης Διεύθυνσης της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης του Υπουργείου Οικονομικών, Π. Κουμάντου μεταφράζεται, εκτός από τη καθιέρωση γενικά απλουστευμένων διαδικασιών με βάση την αξιοπιστία των επιχειρήσεων, και :
* σε παροχή στους οικονομικούς φορείς της ηλεκτρονικής πρόσβασης σε τελωνειακά δεδομένα, όπως στην κωδικοποιημένη μορφή του τελωνειακού κώδικα, του δασμολογίου και των διατάξεων εφαρμογής.
* σε στενότερη συνεργασία με τους οικονομικούς φορείς για την ανάπτυξη και προώθηση δραστηριοτήτων διευκόλυνσης των συναλλαγών.
* σε προώθηση της έγκρισης μνημονίων συμφωνίας μεταξύ των επιχειρηματιών και των τελωνειακών διοικήσεων.

Logistics
Τα Logistics και η δυνατότητες που παρέχουν, είναι μια από τις γενεσιουργές αιτίες την ανάπτυξης του διεθνούς εμπορίου και των εξαγωγικών και εισαγωγικών δραστηριοτήτων, καθώς και της ανάπτυξης των Εφοδιαστικών Αλυσίδων, τόνισε ο πρόεδρος του παραρτήματος Αθηνών της Ελληνικής Εταιρίας Logistics, Βαγγέλης Αγγελετόπουλος. Μια σωστά οργανωμένη εξαγωγική δραστηριότητα και τα εμπλεκόμενα σε αυτήν Logistics, διευκρίνισε, δεν μπορούν να κάνουν το προϊόν ποιοτικά καλύτερο. Μπορούν όμως να το κάνουν περισσότερο ανταγωνιστικό αν το παραδώσουν στην ίδια ακριβώς κατάσταση, όπως το παρέλαβαν, στον μικρότερο και σαφώς προκαθορισμένο χρόνο (αξιοπιστία παράδοσης) και με το χαμηλότερο κόστος. Επιτυχημένες εξαγωγές σημαίνει, επιτυχημένη διαχείριση της μεταφοράς, του κόστους και του αποθέματος, των διαδικασιών και των εγγράφων, μέσα από έναν αυστηρά δομημένο προγραμματισμό και διαπραγματεύσεις, που πρέπει να σχεδιασθούν με πολύ ακρίβεια, πολύ πριν την φόρτωση της πρώτης μονάδας του προϊόντος.

Βιομηχανική πολιτική
Η νέα βιομηχανική πολιτική σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση και στηρίχθηκε σε εθνικούς αλλά και σε κοινοτικούς πόρους μέσα από τα γνωστά προγράμματα σύγκλισης (ΜΟΠ, Β΄ Κ.Π.Σ, Κοινοτικές Πρωτοβουλίες κ.λ.π.). είπε ο Γεώργιος Τσούκας, Γενικός Διευθυντής Βιομηχανίας ΥΠΑΝ. Οι πολιτικές αυτές χαρακτηρίζονται από οριζόντιες δράσεις (βελτίωση υποδομής και επιχειρηματικού περιβάλλοντος, τεχνολογική αναβάθμιση και εφαρμογή νέων τεχνολογιών, βελτίωση της ποιότητας κ.λ.π.) και επιδιώκεται μέσα από τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας η καλλίτερη παρουσία των ελληνικών βιομηχανικών προϊόντων στην εγχώρια αγορά αλλά και στις αγορές του εξωτερικού.

Ερωτηματικά στρατηγικής
Μήπως το μήνυμα των καιρών δεν έχει φθάσει στα αυτιά αυτών που αποφασίζουν; Αναρωτήθηκε ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Μελέτης της Ελληνικής Οικονομίας Μάριος Νικολινάκος και συνέχισε: Μήπως παίρνονται αποφάσεις, χωρίς την αναγκαία προετοιμασία; Μήπως αυτό που χρειάζεται είναι μια εκ βάθρων ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της θέσης της χώρας στην διεθνή οικονομική σκηνή; Μήπως χρειάζεται η δημιουργία ενός «Υπουργείου Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων», αντί της ουσιαστικής ανυπαρξίας ενός οργάνου διεθνών οικονομικών σχέσεων χωρίς κύρος και με περιορισμένες δυνατότητες; Μήπως η υπαγωγή της Γεν. Γραμματείας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων στο Υπουργείο Εξωτερικών συνεχίζει τον υποβιβασμό των αλλαγών που έχουν επέλθει στην διεθνή οικονομική σκηνή σε αποκλειστικό πρόβλημα γραφειοκρατικής μόνο αντιμετώπισης; Μήπως δεν μπορούμε να μιλάμε για εξαγωγική στρατηγική αν δεν έχουμε πρώτα μια ολοκληρωμένη στρατηγική διεθνών οικονομικών σχέσεων;

Το Συνέδριο έχει ως στόχο να καταλήξει σε ένα αρχικό πλαίσιο μακροπρόθεσμης εθνικής εξαγωγικής στρατηγικής, καθώς και σε πρακτικά βήματα σχεδιασμού και υλοποίησής της.

Διεξάγεται με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος. Το συντονισμό του έχουν αναλάβει από κοινού ο ΣΕΒΕ με ορισμένους από τους φορείς της χώρας οι οποίοι είναι αρμόδιοι για το διεθνές εμπόριο, τον ΟΠΕ, το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Κρήτης, το EBEA, το ΕΒΕΘ, τη HELEXPO, και το ΔΙΠΕΚ. Θα διαρκέσει έως τις 14 Δεκεμβρίου.

Χορηγός του συνεδρίου είναι η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και χορηγός επικοινωνίας η εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ.

Υπό την αιγίδα των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, Εξωτερικών και Μακεδονίας – Θράκης.
Γραμματεία Συνεδρίου: Σ.Ε.Β.Ε. Πλατεία Μοριχόβου 1, 54 625 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 031-535 333 Fax: 031-546102 Email: seve@hyper.gr
Internet: www.gbi-seve.gr/synedrio/

Post navigation

Αρχισε το 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2002 – 2010
Τα Βραβεία του Διαγωνισμού Φοιτητών στο 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Τελευταία Νέα Γραφείο Τύπου Ανακοινώσεις Εκδηλώσεις
Κατάλογος εξαγωγέων
Γιατί ΣΕΒΕ;
Γίνε μέλος

Newsletter

Register to our newsletter and read our latest news and announcements first.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Επιχειρηματική αποστολή με 22 ελληνικές επιχειρήσεις στη Βόρεια Μακεδονία – Περαιτέρω ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών …

10 Νοεμβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Πιστοποιημένο Επαγγελματικό Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Certified International Trade & Risk Management Officer” 

10 Νοεμβρίου 2025

Τελευταία Νέα

Θετικά σημάδια για τις ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο 2025 – Μείωση του εμπορικού ελλείμματος κατά 13,6%

7 Νοεμβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Η ΕΔΟΑ στο 44ο Συνέδριο του Διεθνούς Οργανισμού Ακτινιδίου (ΙΚΟ) στην Ισπανία – Ιδιαίτερα ενθαρρυντική η νέα σεζόν ακτινιδίων 2025–2026 για την Ευρώπη …

13 Οκτωβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Ενημερωτική Ημερίδα του ΣΕΒΕ και του Ομίλου EPSILONNET για την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και τις Εξελίξεις στην Εργατική & Φορολογική Νομοθεσία …

13 Οκτωβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για απασχόληση με σύμβαση έργου ιδιωτικού δικαίου τριών (3) εργασιακών συμβούλων στο αντικείμενο «Παροχή υπηρεσιών στη Δ.ΥΠ.Α. για τον ποιοτικό έλεγχο των προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων σπουδών καθώς και της συσχέτισής τους με τις υφιστάμενες και τις μελλοντικές ανάγκες της αγοράς εργασίας στους κλάδους αιχμής» – Ανάρτηση οριστικού πίνακα υποψηφίων …

10 Οκτωβρίου 2025

Ανακοινώσεις

Kepa Logo
SEVE
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Πλοήγηση
  • Συνδέσεις
  • Media Kit
  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Διεύθυνση

ΣΕΒΕ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Πλ. Μοριχόβου 1
Τ.Κ. 546 25, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πιστοποιητικά

iso-9001 certification

iso-14001 certification

accessibility-cert

Mailing list

Εγγραφείτε στο mailing list του ΣΕΒΕ

  • x-icon
2025 © ΣΕΒΕ | Development by Credits logo
Επιστροφή στην Αρχή
Accessibility Adjustments

Powered by OneTap

How long do you want to hide the accessibility toolbar?
Hide Toolbar Duration
Colors
Orientation
Version 2.5.1

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

Μπορείτε να μάθετε ποια cookies χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

ΣΕΒΕ-Σύνδεσμος Εξαγωγέων
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Απολύτως απαραίτητα cookies

Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.

3rd Party Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Παρακαλούμε ενεργοποιήστε πρώτα τα απολύτως απαραίτητα cookies ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!