Σε συνέδριο της για την δια βίου εκπαίδευση στο Μάαστριχτ. Βραβείο για το πρόγραμμα κατάρτισης, για στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων, TRAM – TRADE MANAGEMENT, στο οποίο συμμετέχει ο ΣΕΒΕ
Σε συνέδριο της για την δια βίου εκπαίδευση στο Μάαστριχτ. Βραβείο για το πρόγραμμα κατάρτισης, για στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων, TRAM – TRADE MANAGEMENT, στο οποίο συμμετέχει ο ΣΕΒΕ
Το πρόγραμμα πιστοποιημένης κατάρτισης, για στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων, TRAM – TRADE MANAGEMENT, στο οποίο συμμετείχε ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος βραβεύθηκε σε συνέδριο για τη δια βίου εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στο Μάαστριχτ με την συμμετοχή Υπουργών των Χωρών της ΕΕ, εκπροσώπων της ΕΕ για θέματα εκπαίδευσης, μελών της επιτροπής του Προγράμματος LEONARDO DA VINCI, στο οποίο συμμετείχε και ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒΕ, Μπάμπης Φιλαδαρλής.
Στο εν λόγω συνέδριο Συνολικά βραβεύτηκαν 32 προτάσεις προγραμμάτων κατάρτισης, από τις 4.000 προτάσεις που έχουν υποβληθεί στην ΕΕ. Ο ΣΕΒΕ συμμετείχε στο πρόγραμμα αυτό, με στόχο τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και κατάλληλης μεθοδολογίας για την διοργάνωση, της ειδικής για τα στελέχη των εξαγωγικών επιχειρήσεων, κατάρτισης. Συντονιστής είναι το Swedish Trade Council και εταίρος, εκτός του ΣΕΒΕ, το Hungarian Foundation for Enterprise Promotion
Η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Κατά ένα μέρος γίνεται με τη μορφή εισηγήσεων και κατά ένα μέρος από απόσταση. Προβλέπεται η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε περισσότερες από μία χώρες, παράλληλα, ώστε να δοθεί η ευκαιρία στα στελέχη που θα συμμετάσχουν να ‘δικτυωθούν’ με συναδέλφους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και να παρακολουθήσουν κάποια μαθήματα από ειδικούς εισηγητές στο εξωτερικό. Η πρώτη τέτοια συνάντηση είχε γίνει στη Στοκχόλμη τον Νοέμβριο του 2003 με την συμμετοχή 8 στελεχών επιχειρήσεων – μελών του ΣΕΒΕ.
Συνολικά το πρόγραμμα περιλαμβάνει εννέα εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες πραγματεύονται θέματα διεθνούς εμπορίου. Υπό την αιγίδα του ΣΕΒΕ δημιουργούνται οι ενότητες που αναφέρονται στη συστηματοποιημένη και οργανωμένη συμμετοχή εξαγωγικών επιχειρήσεων σε Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις και στη διενέργεια Έρευνας Αγοράς στο εξωτερικό. Οι ενότητες είναι οι εξής:
* Διαμόρφωση της Εκπαιδευτικής Ιστοσελίδας (Σουηδία)
* Εξαγωγικό Μάρκετινγκ (Δανία)
* Πολιτισμικές Διαφορές που Επηρεάζουν το Επιχειρείν (Σουηδία)
* Συμμετοχή σε Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις (Ελλάδα)
* Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Ουγγαρία)
* Εξειδικευμένη Στήριξη – Εκπαίδευση Επιχειρήσεων που Επιθυμούν να Εξάγουν (Σουηδία)
* Πωλήσεις Εξωτερικού (Δανία)
* Συνθήκες Διεθνούς Εμπορίου (Ουγγαρία)
* Έρευνα Αγοράς (Ελλάδα)



