Skip to content
SEVE
  • Αρχική
  • Πλοήγηση
  • Επικοινωνία
el
  • en
  • Ο ΣΕΒΕ (6)
    • Προφίλ
    • Διοίκηση
    • Οργανόγραμμα
    • Καταστατικό
    • Εκπροσωπήσεις
    • Συμπράξεις
  • Έργο ΣΕΒΕ (3)
    • Θέσεις / Παρεμβάσεις
    • Εκπαίδευση – Κατάρτιση
    • Προγράμματα
  • Μόνο για μέλη
    • Χώρες και Κλάδοι
    • Δυνητικό Πελατολόγιο
    • Στατιστικά Εισαγωγών-Εξαγωγών
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
    • Εμπορικές εκθέσεις
    • B2B Μελών
    • ΣΕΒΕ Express
    • Εγκύκλιοι
    • Υπομνήματα
    • ΣΕΒΕ ALERT
    • Στοιχεία Μέλους
    • Πληρωμή Ετήσιας Συνδρομής
  • Κατάλογος Εξαγωγέων
  • ΝΕΑ
  • ΙΕΕΣ
  • SEVE ACADEMY
  • ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Γραφείο Τύπου

Home » Επιτυχές το Balkan & Black Sea Partnership 2003 σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης από τις επιχειρήσεις

Επιτυχές το Balkan & Black Sea Partnership 2003 σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης από τις επιχειρήσεις

4/02/2004

Επιτυχές θεωρήθηκε το Balkan and Black Sea Partnesrship 2003, που διοργάνωσαν ο ΣΕΒΕ με το ΔΙΠΕΚ, υπό την αιγίδα και με χρηματοδότηση του ΥΠΕΞ, στην Θεσσαλονίκη στις 17 & 18 Νοεμβρίου 2003, βάσει της αξιολόγησής της από τις ίδιες τις επιχειρήσεις που έλαβαν μέρος.

Εκθέτες και επισκέπτες, φέρονται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την αξιολόγηση της εκδήλωσης να είναι πολύ ικανοποιημένοι τόσο από τη διοργάνωση όσο και από τη χρησιμότητά της για την επιχείρησή τους. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει τη χρησιμότητα και τη βιωσιμότητα των εκδηλώσεων του τύπου των partenariat, δηλαδή εκδηλώσεων με προκαθορισμένα ραντεβού προς αναζήτηση επιχειρηματικών συνεργασιών. Η έρευνα έγινε μια και στόχος των διοργανωτών ήταν και η αξιολόγηση της διοργάνωσης από αυτούς που έλαβαν μέρος και για τους οποίους βεβαίως πραγματοποιήθηκε, με σκοπό τη εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησής τους από τις διάφορες παραμέτρους της διοργάνωσης.

Η διοργάνωση συνολικά και οι επιμέρους παράμετροι
Πιο συγκεκριμένα, από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την διοργάνωση, σύμφωνα με την κλίμακα ικανοποίησης στην οποία ο συνολικός μέσος όρος ικανοποίησης ήταν 7,5 και για τους δύο (σε δεκάβαθμη κλίμακα αξιολόγησης με το 1 να αντιπροσωπεύει το ‘καθόλου ικανοποιημένος’ και το 10 το ‘εξαιρετικά ικανοποιημένος’).
Αναφορικά με την ικανοποίηση στους επιμέρους παράγοντες, πρώτος σε βαθμό ικανοποίησης έρχεται ο παράγοντας των υπηρεσιών από το ανθρώπινο δυναμικό της διοργάνωσης με βαθμό 7,8 για τους επισκέπτες και 7,7 για τους εκθέτες, δεύτερες οι υπηρεσίες εκτός χώρου διοργάνωσης με 7,5 και 7,7 αντίστοιχα και τρίτη η οργάνωση με μέσο όρο ικανοποίησης το 7,3 και για τους δύο.

Οι συναντήσεις
Ως προς τις πραγματοποιηθείσες συναντήσεις οι εκθέτες έδωσαν ένα μέσο βαθμό ικανοποίησης 5,4. Ο μέσος όρος των συναντήσεων που προγραμματίστηκαν για τους εκθέτες ήταν περίπου 17, ενώ τελικά από αυτές πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 13 ανά εκθέτη, κύρια γιατί υπήρξαν ακυρώσεις ή μη εμφάνιση των επισκεπτών στις προγραμματισμένες συναντήσεις. Αυτό το έλλειμμα των 4 μη πραγματοποιηθεισών κατά μέσο όρο συναντήσεων, αναπληρώθηκε όμως με συναντήσεις που έγιναν μέσω προσωπικών επαφών των εκθετών με τους επισκέπτες (4,6 συναντήσεις κατά μέσο όρο ανά εκθέτη).

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει όμως το γεγονός ότι ο υπολογισθείς δείκτης βιωσιμότητας των συναντήσεων με βάση τις εκτιμήσεις των συμμετασχόντων για τη συνέχεια των επαφών τους μετά την διοργάνωση εμφανίζεται να συμπίπτει στατιστικά και για τις δύο ομάδες, εκθέτες και επισκέπτες, με ποσοστά 65% και 69% αντίστοιχα,.
Η επίτευξη εμπορικών συμφωνιών και συνεργασιών κατά την διάρκεια της εκδήλωσης εκτιμάται ότι ανέρχεται περίπου στο ποσοστό του 13% κατά μέσο όρο (15,9% του δείγματος των εκθετών και 11,5% του δείγματος των επισκεπτών απάντησαν καταφατικά ότι κατέληξαν σε συμφωνία).
Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία το ένα τρίτο από αυτές οδηγούν,
άμεσα ή μακροπρόθεσμα, σε συνεργασίες.

Χρησιμότητα για τις επιχειρήσεις
Ο δείκτης χρησιμότητας της διοργάνωσης για την επιχείρησή τους, για τους επισκέπτες εμφανίζεται υψηλός μέσος όρος 7,1 (πολύ χρήσιμη η διοργάνωση για την επιχείρηση που εκπροσωπώ), ενώ για τους εκθέτες ο αντίστοιχος μέσος όρος είναι κατά μία μονάδα χαμηλότερος (6,1). Αυτό το εύρημα εξηγεί και από τις απαντήσεις αναφορικά με την συμμετοχή τους σε μελλοντική διοργάνωση. Για μεν τους εκθέτες του δείγματος οι καταφατικές απαντήσεις ανέρχονται στο 81% ενώ για τους επισκέπτες στο 100%.

Τομείς ενδιαφέροντος
Οι τομείς ενδιαφέροντος για συνεργασία επικεντρώνονται και για τις δύο ομάδες κυρίως σε θέματα μάρκετινγκ, με τους εκθέτες να ζητούν συνεργασία για δίκτυα διανομής (67,2% του δείγματος) και εμπορικές συμφωνίες (57,8%), ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους επισκέπτες είναι 40,4% και 43,2%. Τα ποσοστά για συνεργασία σε θέματα παραγωγής κυμαίνονται στο 10%.
Κυριότερα προβλήματα
Τέλος τα κυριότερα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τους εκθέτες επικεντρώνονται στην μη εμφάνιση κάποιων επισκεπτών στις προγραμματισμένες συναντήσεις και στην μη σύμπτωση ενδιαφερόντων. Από τους επισκέπτες δεν αναφέρθηκαν σε μεγάλο ποσοστό προβλήματα.

Βόρειοι – Νότιοι – Βαλκάνιοι
Επιπρόσθετα, το δείγμα των επισκεπτών χωρίστηκε κατά την αξιολόγηση σε τρεις υποομάδες για περαιτέρω ανάλυση της συνολικής ικανοποίησης. Η πρώτη (ομάδα 1) περιλάμβανε επισκέπτες από τις βόρειες χώρες την Ευρωπαϊκής Ένωσης, η δεύτερη (ομάδα 2) επισκέπτες από τις νότιες χώρες την Ευρωπαϊκής Ένωσης και η τρίτη (ομάδα 3) από τις Βαλκανικές χώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την στατιστική ανάλυση στις τρεις υποομάδες, προέκυψε ότι οι επισκέπτες από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έμειναν περίπου κατά 1.5 μονάδα λιγότερο ικανοποιημένοι (7,3 και 7,1 αντίστοιχα) από τους των Βαλκανικών χωρών (8,9), με την διαφορά να εμφανίζεται στατιστικά σημαντική. Το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται και στην ικανοποίηση από τις υπηρεσίες εκτός διοργάνωσης και από την οργάνωση της εκδήλωσης, με τους επισκέπτες από τις Βαλκανικές χώρες να εμφανίζονται πάρα πολύ ικανοποιημένοι (8,9 και 8,8 αντίστοιχα για τους δύο παράγοντες), ενώ οι επισκέπτες από τις χώρες της Ε.Ε. να δίνουν βαθμό ικανοποίησης περίπου στο 7 (κατά 2 μονάδες λιγότερο).

Post navigation

Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα. Τι πρέπει να γίνει για να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο. Κλιμάκιο του ΣΕΒΕ θα επισκεφθεί την AGROTICA
Ηλεκτρονική δικτύωση γραφείων ΟΕΥ – ελληνικών επιχειρήσεων από τον ΣΕΒΕ και τη ΜΚΟ ‘Αριστοτέλης’. Στόχος η τόνωση της εξωστρέφειας
Τελευταία Νέα Γραφείο Τύπου Ανακοινώσεις Εκδηλώσεις
Κατάλογος εξαγωγέων
Γιατί ΣΕΒΕ;
Γίνε μέλος

Newsletter

Register to our newsletter and read our latest news and announcements first.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Θετικά σημάδια για τις ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο 2025 – Μείωση του εμπορικού ελλείμματος κατά 13,6%

7 Νοεμβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Η ΕΔΟΑ στο 44ο Συνέδριο του Διεθνούς Οργανισμού Ακτινιδίου (ΙΚΟ) στην Ισπανία – Ιδιαίτερα ενθαρρυντική η νέα σεζόν ακτινιδίων 2025–2026 για την Ευρώπη …

13 Οκτωβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Ενημερωτική Ημερίδα του ΣΕΒΕ και του Ομίλου EPSILONNET για την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και τις Εξελίξεις στην Εργατική & Φορολογική Νομοθεσία …

13 Οκτωβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για απασχόληση με σύμβαση έργου ιδιωτικού δικαίου τριών (3) εργασιακών συμβούλων στο αντικείμενο «Παροχή υπηρεσιών στη Δ.ΥΠ.Α. για τον ποιοτικό έλεγχο των προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων σπουδών καθώς και της συσχέτισής τους με τις υφιστάμενες και τις μελλοντικές ανάγκες της αγοράς εργασίας στους κλάδους αιχμής» – Ανάρτηση οριστικού πίνακα υποψηφίων …

10 Οκτωβρίου 2025

Ανακοινώσεις

Παράταση Καταληκτικής Προθεσμίας στη δράση”Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων”

9 Οκτωβρίου 2025

Ανακοινώσεις

Θετικό ισοζύγιο στο οκτάμηνο: αύξηση εξαγωγών εκτός πετρελαιοειδών και ενίσχυση κλάδων τροφίμων και βιομηχανίας …

8 Οκτωβρίου 2025

Γραφείο Τύπου

Kepa Logo
SEVE
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Πλοήγηση
  • Συνδέσεις
  • Media Kit
  • Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Διεύθυνση

ΣΕΒΕ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Πλ. Μοριχόβου 1
Τ.Κ. 546 25, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πιστοποιητικά

iso-9001 certification

iso-14001 certification

accessibility-cert

Mailing list

Εγγραφείτε στο mailing list του ΣΕΒΕ

  • x-icon
2025 © ΣΕΒΕ | Development by Credits logo
Επιστροφή στην Αρχή
Accessibility Adjustments

Powered by OneTap

How long do you want to hide the accessibility toolbar?
Hide Toolbar Duration
Colors
Orientation
Version 2.5.1

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

Μπορείτε να μάθετε ποια cookies χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

ΣΕΒΕ-Σύνδεσμος Εξαγωγέων
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Απολύτως απαραίτητα cookies

Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookies.

3rd Party Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Παρακαλούμε ενεργοποιήστε πρώτα τα απολύτως απαραίτητα cookies ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!